Webshop SEO


A sikeres webáruházak kulcsa

Több látogatóA Google-ből
Jobb helyezésA találati listán
Több bevételAlacsonyabb költséggel
több profit/ több nyaralás:)) /

Mi az a Webshop SEO?

Webáruház tulajdonosként tudod, hogy ideje lenne a fizetett hirdetések mellett
a Google találati listáiból is látogatókat szerezni, de nem tudod hogyan?
Az alábbiakban erre találsz választ.

Lényege

A weboldalad technikai helytállóságának, tartalmi felkészültségének és linkportfóliójának folyamatos fejlesztése és karbantartása.

Célja

A webshopod a Google és a vásárlók szemében is minőségi és megbízható képet alakítson ki.

Mi kell hozzá?

Egy megfelelő egyedi vagy bérelt motorral rendelkező weboldal.

Hogyan működik?

A SEO legtöbb területét ki tudod szervezni hozzánk. Mi kampányokba szervezve tudunk segíteni az oldalad tartalmainak és linkportfóliójának fejlesztésében.

Mi az eredménye?

Javulnak az oldalad organikus helyezései, ezért nő a látogatottsága. A látogatóid folyamatosan friss és értékes tartalomhoz jutnak.

Milyen webshop SEO megoldások közül választhatsz?

Összefoglaltuk egy táblázatban, hogy a webshop SEO-n belül
milyen elemek közül választhatsz és melyik miért fontos.

Prémium linképítés Kategória, főoldali
és termékszöveg
Tartalomfejlesztés (blog)
FOLYAMAT Olvasott hírportálokra kerülnek ki az oldaladhoz kapcsolódó témában cikkek, amikbe az oldaladra mutató linkek kerülnek elhelyezésre. A főoldaladra, adott termékekhez vagy termékkategóriákhoz készítünk az aloldal szempontjából releváns kulcsszóra a Google és a látogatók számára is hasznos és értékes szöveget. Egyeztetett kulcsszavakra készítünk a webshopod szempontjából értékes, a termékeidhez kapcsolódó, a témát egy adott nézőpontból megközelítő, aktuális tartalmakat.
NÉLKÜLE Linképítés nélkül nehezen bővülhet az oldalad link portfóliója, hosszú idő alatt kevés linkhez tudsz csak jutni. Ha egyedi szövegezés helyett a gyártók vagy konkurenseid oldalairól másolod át a szövegeket, lemaradsz a versenyben és a Google negatívan is értékelheti az oldaladat. Így érdemes egyedi szövegek megírásába fektetni az energiát. Ha a weboldalad nem bővül aktuális és a látogatók számára értékes szöveges tartalommal, nem fog tudni olyan kulcsszavakra rangsorolni, amik hasznosak lennének számodra.
EREDMÉNYE Hosszú távú eredmények, 3-6 hónap alatt kezd el érződni a hatása. A Google nem bünteti, és tervezhetően nőnek a látogatottsági számaid. A főoldalad, a termékeid és a kategóriáid a jó tartalom miatt képesek lesznek megjelenni a Google találati listáin, így a potenciális vásárlók rögtön oda jutnak, ami érdekli őket. Az oldaladon folyamatosan friss és releváns tartalom jelenik meg, ennek hatására egyre több kulcsszóra fog rangsorolni és egyre relevánsabbnak fogja találni a Google az adott témákban.

Mindent meg tudok csinálni magamnak!
Miért érdemes ehelyett részben vagy egészben a kiszervezés mellett dönteni?

Sokan úgy gondolják, hogy ha a gyártó oldaláról átmásolják a termékekhez a leírásokat vagy kiírnak
a hírek közé egy nyitvatartással kapcsolatos információt, azzal fejlesztik az oldal tartalmát.
Ez azonban messze nem így van, a Google és a látogatók is valóban értékes és hasznos tartalmakat várnak el a webshopoktól.

Akár a termékek, illetve kategóriák szövegezéséről van szó, akár blogok írásáról, sok cégben nincs kapacitás arra, hogy más feladatok helyett egy vagy több munkatárs ezen dolgozzon. Éppen ezért sokan döntenek a kiszervezés mellett, így a kollégák a cég működtetésére tudnak koncentrálni.

A tartalmak elkészítéséhez érdemes tisztában lenni néhány szabállyal és azzal, hogy milyen kulcsszó és egyéb elvárások mentén érdemes felépíteni egy szöveget. Ebbe beletanulni hosszú idő lehet, érdemesebb a keresőoptimalizálási céllal készülő blogokat külső partnerre bízni, így a munkatársaknak marad ideje termékbemutatókat és tájékoztató anyagokat készíteni.

Ha nem vagyunk tisztában az aktuális Google elvárásokkal, akkor lehet, hogy olyan elavult technikák mentén írjuk meg a szövegeket, amik többet ártanak, mint használnak, így még ronthatunk is az oldalunk minőségén.

WEBSHOP SEO VELÜNK, AZ ALH CONSULTING CSAPATÁVAL

Lépésről lépésre megmutatjuk mit csinálunk és hogyan dolgozunk,
hogy megértsd, miért is népszerű a szolgáltatásunk.

A linkmarketing anyagokhoz egyeztetjük, hogy milyen forrást felhasználva írjuk meg a hírportálokra kihelyezendő cikkeket, a blogok és a további szövegírás kapcsán pedig döntünk arról, hogy az adott hónapban mire helyezzük a hangsúlyt.
Elkészítjük a csomagban meghatározott darabszámú linképítési és blog cikkeket, illetve a kategória szövegeket a megbeszéltek szerint.
A linkmarketing cikkekben elhelyezünk az oldalra mutató linkeket, az oldalra készített tartalmakban pedig bejelöljük, hogy hogyan érdemes belső linkelést alkalmazni.
Ha javítani szeretnél valamin, jelezd nekünk és javítjuk az anyagokat.
A linkmarketing cikkeket a hírportálok fogják megjelentetni, így ezeket kérlek semmilyen körülmények között ne helyezd ki az oldaladra. A többi szöveget azonban te fogod majd publikálni a saját weboldaladon.
Havi rendszerességgel folytatjuk a munkát, riportáljuk az eredményeket, és segítünk eligazodni a keresőoptimalizálás útvesztőiben.

gyakori kérdések

Összeszedtük a leggyakoribb kérdéseket, amivel meg szoktatok keresni minket.

Miért nem másoljátok egyszerűen ki az oldalamról a cikket és helyeztetitek ki így a hírportál oldalán?

Itt ugyanaz a helyzet, mintha a linkmarketing anyagot véletlenül te is feltöltöd a oldaladra. Duplikációnak fog számítani a Google szemében, így nem lesz olyan értékes a tartalom és az onnan származó link.

Miért nem linkfarmokkal vagy bloghálózatokkal dolgoztok?

A linkfarmos és bloghálózatos megoldást a Google évek óta bünteti, így ha a rendszer észreveszi, az oldalad jelentős károkat tud szenvedni, így több kárt okoznánk, mint hasznot. Ez egy tiltott technika, alkalmazása nem javasolt. Mi prémium linképítést vállalunk, ennek keretében pedig olvasott, jó minőségű hírportálokra kerülnek ki a cikkek, ami pozitív hatással lesz az oldalra és nem okoz büntetést.

Miért nem látok rögtön eredményt, miután kikerültek a cikkek?

A linképítés hosszú távú eredményeket hoz, jellemzően 3-6 hónap alatt fog érződni a hatása. Természetesen reagálhat az oldalad gyorsabban vagy lassabban is, ezt nem lehet előre megmondani.

Eldönthetem én, hogy melyik hírportálokra rakjátok ki a cikkeket?

A cikkek kihelyezése során egy stratégiát követünk, ami az oldal szempontjából a lehető legjobb eredményeket hozza, így ezen módosítani nem érdemes.

Milyen témákról fogtok írni a blogbejegyzések esetében?

A blogbejegyzésekhez készítünk egy kulcsszó stratégiát, ami arra szolgál, hogy megtaláljuk az oldaladhoz kapcsolódó kifejezéseket, amikre a potenciális látogatóid keresnek. Ezeket összegyűjtjük, kiválasztjuk, hogy melyik kulcsszavakra építve érdemes blogbejegyzéseket írni, majd elkészítjük neked.

Miért fordulhat elő, hogy a termékemhez/szolgáltatásomhoz csak részlegesen kapcsolódó dologról írtok?

A tartalomfejlesztés lényege, hogy az oldal a lehető legszélesebb körben bejárja a témájához, piaci területéhez kapcsolódó kérdéseket és a lehető legtöbb felhasználó itt találja meg a választ a kérdésére. Előfordulhat tehát, hogy házi praktikákról írunk a fizetős megoldások helyett, de ki tudjuk emelni, hogy a házi praktika nem eredményes, nem biztonságos, ezért érdemes inkább szakértőkre bízni a dolgot. Így egyszerre meg is válaszoltuk a látogató kérdését és tanítottuk is.

Képet is küldtök vagy azt nekem kell választanom?

A képválasztást rád bízzuk, mi csak a szöveget küldjük, megjelölve, hogy hol milyen belső linkelést érdemes alkalmazni. Képek esetében javasoljuk, hogy jó minőségű képeket használj, a legjobb, ha teljesen saját képeket tudsz feltölteni, de ha erre valamiért nincs lehetőséged, akkor sok olyan weboldal létezik, ahol ingyenes, szabadon felhasználható képeket találhatsz.

Én is írhatok blogbejegyzéseket azon felül, amiket tőletek kapok?

Természetesen, a saját oldaladról van szó, így bármikor írhatsz te is bejegyzéseket, de érdemes figyelembe venni azokat a tartalmi és technikai szempontokat, amiket mi is alkalmazunk. A legjobb, ha informatív, valamilyen népszerű kérdés megválaszolására készítesz blogbejegyzést, betartva a formai követelményeket.

Melyik termékekhez/kategóriákhoz írtok szövegeket?

Ezt előre egyeztetjük, de azt javasoljuk, hogy minden hónapban készüljenek kategória szövegek, ezzel folyamatosan fejlesztve az oldal tartalmát. Jellemzően az üzleti szempontból legfontosabb kategóriák és termékek szövegezésével kezdünk, majd haladunk tovább a többi aloldallal.

Ti töltitek fel vagy nekem kell feltöltenem a szövegeket az oldalra?

Mi nem kérünk az oldalashoz hozzáférést semmilyen indokkal, így biztos lehetsz abban, hogy rajtad kívül más nem nyúl az oldaladhoz. Mi elküldjük neked a kész szövegeket, te pedig feltöltöd az oldalra.

Milyen hosszúak ezek a szövegek?

A hosszúságot befolyásolhatja, hogy a webshop motorod milyen hosszú szöveget enged kihelyezni egy kategória vagy termék oldalra. Jellemzően a kategória oldalak esetében a termékek fölé egy rövidebb, a termékek alá egy hosszabb szöveg készül, a termékek esetében pedig minimum 1000, maximum 3000 karakter hosszú szövegek készülnek.

Miért kellenek linkek a szövegekbe?

A linkek elhelyezésének két oka van. Egyrészt a látogató számára hasznos, ha a szövegben előfordul egy téma és egy link segítségével rögtön megtalálja azt az aloldalt, ahol az őt érdeklő kérdést bővebben kifejtjük. Másrészt a keresőmotor számára fontos, hogy be tudja járni az egész weboldalt a belső linkek segítségével, és ezek hozzájárulnak a tartalmi kapcsolatok és relevancia felismeréséhez.

REFERENCIÁK

Büszkék vagyunk azokra a cégekre, akik a professzionális megoldást választották.

Referencia - ALH Consulting
Referencia - ALH Consulting
Referencia - ALH Consulting
Referencia - ALH Consulting
Referencia - ALH Consulting
Referencia - ALH Consulting
Referencia - ALH Consulting

Szeretnél ajánlatot kérni?

Töltsd ki ezt a rövid kérdőívet, és hamarosan jelentkezünk is.