






MIÉRT FONTOS A WEBSHOP SEO?
Fizetett hirdetésekkel látogatókat szerezni költséges dolog, ráadásul folyamatos kiadást jelent.
A Google találati listáiból viszont organikus forgalmat terelhetsz a webáruházadba.
A WEBSHOP SEO erre kínál megoldást:
A webshopod technikai helytállóság, tartalmi felkészültség és linkportfólió szempontjából is megkapja a szükséges fejlesztést és karbantartást.
A webshopod a Google és a vásárlók szemében is minőségi és megbízható képet alakítson ki.
Egy megfelelő egyedi vagy bérelt motorral rendelkező weboldal.
A SEO legtöbb területét ki tudod szervezni hozzánk. Mi kampányokba szervezve tudunk segíteni az oldalad tartalmainak és linkportfóliójának fejlesztésében.
Javulnak az oldalad organikus helyezései, ezért nő a látogatottsága. A látogatóid folyamatosan friss és értékes tartalomhoz jutnak, ami növeli az eladások esélyét.
TUDATOS SEO-STRATÉGIÁVAL A WEBSHOPOD JOBBAN TELJESÍT
Többé nem kell aggódnod a végtelenségig dráguló hirdetési költségek miatt,
mert a keresőből érkező látogatók egymásnak adják a kilincset.
A Google akkor is látogatókat csatornáz hozzád, amikor épp nem is futtatsz hirdetéseket.
Végre örömteli lesz kiszámolni, hogy egyetlen ügyfél megszerzése mekkora ráfordítással jár.
Vagyis több pénz marad a kasszában. Ezt hívják a sikeresen működő webáruház legfontosabb mutatójának.
Milyen webshop SEO megoldások közül választhatsz?
Összefoglaltuk egy táblázatban, hogy a webshop SEO-n belül
milyen elemek közül választhatsz, és melyik miért fontos.
Prémium linképítés | Kategória-, főoldali és termékszöveg |
Tartalomfejlesztés (blog) | |
---|---|---|---|
FOLYAMAT | Olvasott hírportálokra kerülnek ki az oldaladhoz kapcsolódó témában cikkek, amikbe az oldaladra mutató linkek kerülnek elhelyezésre. | A főoldaladra, adott termékekhez vagy termékkategóriákhoz készítünk az aloldal szempontjából releváns kulcsszóra a Google és a látogatók számára is hasznos és értékes szöveget. | Egyeztetett kulcsszavakra készítünk a webshopod szempontjából értékes, a termékeidhez kapcsolódó, a témát egy adott nézőpontból megközelítő, aktuális tartalmakat. |
NÉLKÜLE | Linképítés nélkül nehezen bővülhet az oldalad link portfóliója, hosszú idő alatt kevés linkhez tudsz csak jutni. | Ha egyedi szövegezés helyett a gyártók vagy konkurenseid oldalairól másolod át a szövegeket, lemaradsz a versenyben, és a Google negatívan is értékelheti az oldaladat. Így érdemes egyedi szövegek megírásába fektetni az energiát. | Ha a weboldalad nem bővül aktuális és a látogatók számára értékes szöveges tartalommal, nem fog tudni olyan kulcsszavakra rangsorolni, amik hasznosak lennének számodra. |
EREDMÉNYE | Hosszú távú eredmények, 3-6 hónap alatt kezd el érződni a hatása. A Google nem bünteti, és tervezhetően nőnek a látogatottsági számaid. | A főoldalad, a termékeid és a kategóriáid a jó tartalom miatt képesek lesznek megjelenni a Google találati listáin, így a potenciális vásárlók rögtön oda jutnak, ami érdekli őket. | Az oldaladon folyamatosan friss és releváns tartalom jelenik meg, ennek hatására egyre több kulcsszóra fog rangsorolni, és egyre relevánsabbnak fogja találni a Google az adott témákban. |
EGY KOMPLETT WEBSHOP SEO KIVITELEZÉSE ÖSSZETETT FELADAT, JOBBAN JÁRSZ, HA RÉSZBEN VAGY EGÉSZBEN A KISZERVEZÉS MELLETT DÖNTESZ
Sokan úgy gondolják, hogy ha a gyártó oldaláról átmásolják a termékekhez a leírásokat, vagy kiírnak
a hírek közé egy nyitvatartással kapcsolatos információt, azzal fejlesztik az oldal tartalmát.
Ez azonban messze nem így van, a Google és a látogatók is valóban értékes és hasznos tartalmakat várnak el a webshopoktól.
IDŐT ÉS KAPACITÁST SPÓROLSZ
Akár a termékek, illetve kategóriák szövegezéséről van szó, akár blogok írásáról, sok cégben nincs kapacitás arra, hogy más feladatok helyett egy vagy több munkatárs ezen dolgozzon. Éppen ezért sokan döntenek a kiszervezés mellett, így a kollégák a cég működtetésére tudnak koncentrálni.
GYORSABBAN SZÁMÍTHATSZ EREDMÉNYEKRE
A tartalmak elkészítéséhez érdemes tisztában lenni néhány szabállyal és azzal, hogy milyen kulcsszó és egyéb elvárások mentén érdemes felépíteni egy szöveget. Ebbe beletanulni hosszú idő lehet, érdemesebb a keresőoptimalizálási céllal készülő blogokat külső partnerre bízni, így a munkatársaknak marad idejük termékbemutatókat és tájékoztató anyagokat készíteni.
A MUNKA A GOOGLE AKTUÁLIS ELVÁRÁSAI SZERINT TÖRTÉNIK
Ha nem vagyunk tisztában az aktuális Google elvárásokkal, akkor lehet, hogy olyan elavult technikák mentén írjuk meg a szövegeket, amik többet ártanak, mint használnak, így még ronthatunk is az oldalunk minőségén.
WEBSHOP SEO VELÜNK, AZ ALH CONSULTING CSAPATÁVAL
Lépésről lépésre megmutatjuk mit csinálunk, és hogyan dolgozunk,
hogy megértsd, miért is népszerű a szolgáltatásunk.
gyakori kérdések
Összeszedtük a leggyakoribb kérdéseket, amivel meg szoktatok keresni minket.
Miért nem másoljátok egyszerűen ki az oldalamról a cikket és helyeztetitek ki így a hírportál oldalán?
Miért nem linkfarmokkal vagy bloghálózatokkal dolgoztok?
Miért nem látok rögtön eredményt, miután kikerültek a cikkek?
Eldönthetem én, hogy melyik hírportálokra rakjátok ki a cikkeket?
Milyen témákról fogtok írni a blogbejegyzések esetében?
Miért fordulhat elő, hogy a termékemhez/szolgáltatásomhoz csak részlegesen kapcsolódó dologról írtok?
Képet is küldtök, vagy azt nekem kell választanom?
Én is írhatok blogbejegyzéseket azon felül, amiket tőletek kapok?
Melyik termékekhez/kategóriákhoz írtok szövegeket?
Ti töltitek fel, vagy nekem kell feltöltenem a szövegeket az oldalra?
Milyen hosszúak ezek a szövegek?
Miért kellenek linkek a szövegekbe?
REFERENCIÁK
Büszkék vagyunk azokra a cégekre, akik a professzionális megoldást választották.







KÉRJ TŐLÜNK INGYENESEN AJÁNLATOT
Amennyiben kérni szeretnéd az ajánlatunkat, akkor töltsd ki figyelmesen az ajánlatkérő űrlapunkat.
24 órán belül írásban fogunk válaszolni neked. Fontos tudnod, hogy az ajánlatkérés önmagában
nem jár együtt fizetési kötelezettséggel.