prémium
linképítés


Segítünk megtöbbszörözni a weboldalad organikus forgalmát

Több látogatóA Google-ből
Jobb helyezésA találati listán
Több bevételAlacsonyabb költséggel
több profit/ több nyaralás:)) /

MIÉRT HASZNOS A LINKÉPÍTÉS?

Minél több hiteles forrásban hivatkoznak a weboldalad egyes tartalmaira,
annál jobb helyezést érhetsz el a Google keresőjében.
A Prémium Linképítés során ezt az elvet alkalmazzuk.

MI FOG TÖRTÉNNI?

Minőségi tartalmak készülnek külső oldalakra, amelyekről a weblapodra mutatnak majd vissza az elhelyezett linkek.

MI KELL HOZZÁ?

A weboldalad friss szöveges tartalmait használjuk fel. Vagyis a termékek és szolgáltatások leírását, valamint a blogbejegyzéseket.

HOGYAN MŰKÖDIK?

Cikkeket helyeztetünk ki jó minőségű, jelentős olvasottsággal rendelkező hírportálok oldalaira, amikbe az oldaladra mutató linkeket helyezünk el.

MI LESZ AZ EREDMÉNYE?

Folyamatosan javulnak az oldalad organikus helyezései, ennek hatására egyre inkább nőni fog a látogatottsága.

MIT NYERSZ VELE?

Hirdetés nélkül is jelentős forgalom lesz az oldaladon, vagyis magasabb profitra számíthatsz.

A PRÉMIUM LINKÉPÍTÉS HATÁSÁRA…

  • a weboldalad egyre jobb helyezéseket érhet el a Google keresőjében;
  • ennek hatására emelkedni fog az organikus látogatottsága;
  • így a PPC hirdetések mellett újabb forrásból tehetsz szert látogatókra;
  • akkor sem esik nullára a forgalmad, hogyha néhány napra letiltják a Facebook-hirdetéseid;
  • a több lábon állás pedig kiszámíthatóbb működést eredményezhet a cégednek.
KÉRD AZ AJÁNLATUNKAT

Linképítés velünk, az ALH Consulting csapatával

Lépésről lépésre megmutatjuk, mit csinálunk, és hogyan dolgozunk, hogy
megértsd, miért is prémium a szolgáltatás.

Referenciaanyagok bekérése
Minden hónapban két szöveges tartalmat dolgozunk át linkmarketing anyagnak maximum 2500 karakterben.
A linkmarketing jellemzően a bloganyagok alapján vagy bármilyen más, az oldalon található szöveges anyag alapján készül.
Linkek
A linkmarketing anyagokba az oldalra mutató linkeket teszünk. Ezek link erőt fognak közvetíteni a weboldaladra, amitől az hitelesebbé válik a Google szemében.
Ellenőrzés
A már linkekkel ellátott anyagokat elküldjük neked ellenőrzésre, így biztosítjuk, hogy a cikkek szakmailag teljesen helytállóak legyenek.
Visszajelzés
Ha mindent rendben találtál, akkor megy tovább a folyamat, ha nem, akkor pedig arra kérünk, hogy jelezd, hogy hol javítsuk az anyagot.
Cikkek kihelyezése
Ha már megfelelőek az anyagok, akkor azokat két külön hírportálnak továbbítjuk, akik kihelyezik őket az oldalukra.
Riport
Hó végén elküldjük neked a két kihelyezett anyag linkjét, illetve egy riportot, ami mutatja, hogy az eddig elvégzett munka milyen hatással volt az oldalra.

MI A LEGJOBB MEGOLDÁS?

A prémium linképítést ár, kockázat és az eredmény szempontjából is
összehasonlítottuk az alternatív megoldásokkal.

Linképítés nélkül Linkfarmok és privát bloghálózatok (PBN) használatával Prémium linképítés
ÁR ingyenes olcsó megfizethető (egy havi PPC hirdetés ára simán fedezi)
FOLYAMAT Linképítés nélkül nehezen bővülhet az oldalad link portfóliója, hosszú idő alatt kevés linkhez tudsz csak jutni. Csak linkeket tartalmazó spam jellegű oldalakon kerülnek kihelyezésre linkek. Olvasott hírportálokra kerülnek ki az oldaladhoz kapcsolódó témában cikkek, amikbe az oldaladra mutató linkek kerülnek elhelyezésre.
VESZÉLYEK Lemaradsz a versenyben a több linkkel rendelkező versenytársakkal szemben. A Google bünteti ezt a megoldást, így ha kiderül, akkor az oldalad jelentős károkat fog elszenvedni, amiből nehéz kijönni. Nincs, a portfólió bővülése a Google számára természetesnek hat. A robotok úgy érzik, hogy azért ír a hírportál a weboldaladról és a céged tevékenységéről, mert ez érdekes a hírportál olvasóközönsége számára.
EREDMÉNY Az oldalad látogatottsága visszaesik, a helyezéseid romlanak, a bevételed csökken. Rövid távú eredmények, de hosszú távon nem fenntartható. Hosszú távú eredmények, 3-6 hónap alatt kezd el érződni a hatása. A Google nem bünteti, és tervezhetően nőnek a látogatottsági adatok.
Linkfarmok és privát bloghálózatok (PBN) használatával
Ár Olcsó
Folyamat Csak linkeket tartalmazó spam jellegű oldalakon kerülnek kihelyezésre linkek.
veszélyek A Google bünteti ezt a megoldást, így ha kiderül, akkor az oldalad jelentős károkat fog elszenvedni, amiből nehéz kijönni.
eredmény Rövid távú eredmények, de hosszú távon nem fenntartható.
Prémium linképítés
Ár megfizethető (egy havi PPC hirdetés ára simán fedezi)
Folyamat Olvasott hírportálokra kerülnek ki az oldaladhoz kapcsolódó témában cikkek, amikbe az oldaladra mutató linkek kerülnek elhelyezésre.
veszélyek Nincs, a portfólió bővülése a Google számára természetesnek hat. A robotok úgy érzik, hogy azért ír a hírportál a weboldaladról és a céged tevékenységéről, mert ez érdekes a hírportál olvasóközönsége számára.
eredmény Hosszú távú eredmények, 3-6 hónap alatt kezd el érződni a hatása. A Google nem bünteti, és tervezhetően nőnek a látogatottsági adatok.

megcsinálom magamnak! miért elvetendő ötlet?

Biztosan eszedbe jutott, hogy miért is adnál ki pénzt érte, ha magadnak is meg tudod csinálni?
Azonban az időd = pénz, a linképítésed sosem lesz profi, hatékony és sosem leszel te az első a versenytársak között.

A legtöbb hírportállal nehéz felvenni a kapcsolatot, és jellemzően egy-egy cikk kihelyezésének ára igen magas tud lenni. A hírportálok egyéni megkeresés során sokszor annyiért adják a cikkeket, mint amennyit érnek linkek tekintetében.

Gyakorlat nélkül nehéz olyan cikket írni és úgy elhelyezni a linkeket a megírt anyagokban, hogy azok hatásosak legyenek.

Rengeteg energiát és pénzt emészt fel, hogy annyi hírportál oldalára ki lehessen kerülni, amennyire a linkmarketing szolgáltatásunk segítségével lehetőség nyílik.

gyakori kérdések

Összeszedtük a leggyakoribb kérdéseket, amivel meg szoktatok keresni minket.

Mikor kerülnek ki a cikkek a hírportálok oldalaira?

Jellemzően a hónap második felében/végén. Miért? Mert kell idő ahhoz, hogy az anyag elkészüljön, ellenőrizzük, te is ellenőrizd és a hírportálok kihelyezzék a cikkeket az oldalukra. Ha zökkenőmentes a folyamat, akkor a hónap közepén már ki tud kerülni, de ami biztos: hó végén megkapod tőlünk a kihelyezett anyagok linkjeit, így pontosan fogod tudni, hogy hova kerültek ki a cikkek.

Miért kell 2 referenciaanyag?

Azért van szükségünk 2 referenciaanyagra, mert 2 linkmarketing anyagot készítünk és két különböző hírportálra kerülnek ki az anyagok. Ahhoz, hogy tudjunk készíteni 2 egymástól eltérő 2500 karakteres cikket, szükség lesz 2 ennél hosszabb, eltérő témájú blogbejegyzésre vagy más szöveges tartalomra.

Honnan származnak a cikkekhez használt képek?

A linkmarketing anyagokhoz a képeket minden esetben az oldaladról fogjuk kiválasztani. Ez lehet a referenciaanyaghoz tartozó kép, esetleg egy termékkép vagy bármilyen más, a cikk témájához kapcsolódó kép. Ha nem találunk az oldaladon megfelelő méretű és felbontású képet, akkor ezt jelezzük neked és kérni fogunk tőled képeket.

Miért nem másoljátok egyszerűen ki az oldalamról a cikket és helyeztetitek ki így a hírportál oldalán?

Itt ugyanaz a helyzet, mintha a linkmarketing anyagot véletlenül te is feltöltöd a oldaladra. Duplikációnak fog számítani a Google szemében, így nem lesz olyan értékes a tartalom és az onnan származó link.

Kérhetek kettőnél több cikket?

Egy linkmarketing kampányon belül 2 cikket készítünk el és helyeztetünk ki a hírportálok oldalaira. Ha úgy érzed, hogy ennél több cikket szeretnél, akkor egyeztetés után kérhetsz tőlünk további kampányokat.

Hány link kerül egy linkmarketing anyagba?

Minden anyagba minimum 3 link kerül, illetve jellemzően maximum 6-7. Ez függ attól, hogy milyen a téma, hol lehet az anyagban értékes linket elhelyezni.

Miért nem linkfarmokkal vagy bloghálózatokkal dolgoztok?

A linkfarmos és bloghálózatos megoldást a Google évek óta bünteti, így ha a rendszer észreveszi, az oldalad jelentős károkat tud szenvedni, így több kárt okoznánk, mint hasznot. Ez egy tiltott technika, alkalmazása nem javasolt. Mi prémium linképítést vállalunk, ennek keretében pedig olvasott, jó minőségű hírportálokra kerülnek ki a cikkek, ami pozitív hatással lesz az oldalra és nem okoz büntetést.

Miért nem látok rögtön eredményt, miután kikerültek a cikkek?

A linképítés hosszú távú eredményeket hoz, jellemzően 3-6 hónap alatt fog érződni a hatása. Természetesen reagálhat az oldalad gyorsabban vagy lassabban is, ezt nem lehet előre megmondani.

Mikorra fog az oldalam xy kulcsszóra első helyre kerülni ezzel a módszerrel?

A linkmarketing egy összetett folyamat, átlagosan 3-6 hónap után kezd el érződni a hatása és nem egyetlen kulcsszóra fókuszál, hanem az oldalhoz kapcsolódó legszélesebb kulcsszótömegre. Éppen ezért nem lehet megmondani, hogy egy kiválasztott kulcsszó mikor és milyen helyen fog rangosolni. Ez függ a konkurensek mennyiségétől, a kulcsszó hosszától, és a kulcsszóra írt tartalmak minőségétől.

Ezeket a cikkeket a saját oldalunkra kell kihelyezni?

Nem, az elkészült anyagok hírportálok oldalaira kerülnek ki, ha a saját oldaladra is kirakod, akkor duplikációként fog jelentkezni a Google szemében, ami negatív hatással lesz az oldalra.

Miért nem csak az én városomhoz/piaci területemhez kapcsolódó oldalakra kerülnek ki a cikkek?

Minél szélesebb a linkportfóliója egy oldalnak, annál hitelesebb, ezért regionális hírportálokkal dolgozunk, amik stabilan működnek évek óta, az oldalak minősége is megfelelő és elegendő olvasójuk is van.

Eldönthetem én, hogy melyik hírportálokra rakjátok ki a cikkeket?

A cikkek kihelyezése során egy stratégiát követünk, ami az oldal szempontjából a lehető legjobb eredményeket hozza, így ezen módosítani nem érdemes.

REFERENCIÁK

Büszkék vagyunk azokra a cégekre, akik a professzionális megoldást választották.

Referencia - ALH Consulting
Referencia - ALH Consulting
Referencia - ALH Consulting
Referencia - ALH Consulting
Referencia - ALH Consulting
Referencia - ALH Consulting
Referencia - ALH Consulting
Referencia - ALH Consulting

KÉRJ TŐLÜNK INGYENESEN AJÁNLATOT

Amennyiben kérni szeretnéd az ajánlatunkat, akkor töltsd ki figyelmesen az ajánlatkérő űrlapunkat.
24 órán belül írásban fogunk válaszolni neked. Fontos tudnod, hogy az ajánlatkérés önmagában
nem jár együtt fizetési kötelezettséggel.