Google fejlesztés fizikai boltokkal rendelkező hirdetőknek

Különösen nagy kihívásokat tartogat az online marketing világa azoknak a hirdetőknek, akik nem a webáruházon keresztüli értékesítést tűznek ki célul. Ebben segíthet egy új Google fejlesztés, a Google AdWords két új jelentése.

Milyen jelentések érhetők el az új Google fejlesztés által?

Ezek a riportok úgy lettek kialakítva, hogy a begyűjtött adatok alapján a hirdető meg tudja állapítani, hogy a felhasználók milyen messze vannak a konkrét üzlettől, amikor beütik a keresőbe a megfelelő kulcsszavakat. Ezzel együtt arról is képet kaphatunk, hogy a kattintások milyen arányban vezetnek az üzletbe való tényleges betéréshez.

Distance Report

A Distance Report lehetővé teszi, hogy a hirdető pontosabb képet kapjon arról, célközönsége ténylegesen milyen távol van üzlethelyiségétől a keresés pillanatában. Az így nyert információt felhasználva a későbbiekben precízebben targetálhatóak a hirdetések. Különösen hasznos eszköz lehet ez éttermek, kávézók, illetve olyan üzletek számára, melyek többé-kevésbé spontán betérő ügyfelekre számítanak.

Store Visit Performance

Az előbbiekben meghatározott adatokra épülve a Store Visit Performance jelentés képes meghatározni, hogy különböző területekre targetált hirdetések közül melyik tereli be boltunkba a legtöbb vásárlót. Ha bizonyos területek kiemelten jól vagy rosszul teljesítenek, könnyen következtethetünk, hogy milyen irányba érdemes átcsoportosítani a hirdetésekre szánt büdzsét.

Előbbi jelentést az AdWords felületén belül a „Dimensions tab” alatt találhatjuk meg, míg a látogatottságot leíró adatok a „Settings -> Location tabs -> View location reports” elérési útvonalon keresztül érhetjük el.

Közzététel dátuma: