Google AdWords Price Extension: új külső

A Price Extension lehetővé teszi, hogy AdWords hirdetésünk alatt az általunk kiemelt termékek árát is feltüntethessük. Eredeti formájában a funkció a találatokhoz hasonló módon, függőleges listák formájában jelenítette meg az árakat, az új kialakítás azonban a modernebb, elcsúsztatható kártyák eszközét alkalmazza.

Mire jó a Price Extension?

Ezzel a megoldással könnyedén kiemelhetjük leginkább versenyképes termékeinket, illetve egy megfelelően kialakított landing page segítségével gyorsabban vásárlásra bírhatjuk olvasóinkat. A Price Extensions kártyák jellemzően egy fejlécből, egy rövid leírásból és az árból állnak össze.

A közönség hatékonyabb terelése mellett érdemes kiemelni, hogy a funkció használatával hirdetésünk nagyobb területet foglal el a találatokat listázó oldalon. Mivel a kattintás ára nem változik, ha a Price Extension kártyáin keresztül jut el hozzánk közönségünk, mindenképp érdemes egy próbát tenni.

A funkció pillanatnyilag az alábbi nyelveken érhető el:

  • Angol
  • Holland
  • Francia
  • Német
  • Olasz
  • Japán
  • Lengyel
  • Portugál
  • Orosz
  • Spanyol
  • Svéd
Közzététel dátuma: